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Passenger Technology Solutions Event

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Carried in Hamburg, Germany. This 10, 11 and 12 of April. This event expects to receive more than 18,400 visitors and More than 1000 airlines will be present Passenger Technology Solutions (PTS) is a completely new event, shared with World Travel Catering & Onboard Services Expo, Aircraft Interiors Expo and Passenger Experience Conference, with the Passenger Experience Week product portfolio that collectively defines the future of the global experience industry The program provides the perfect platform for technology providers to network and conduct business with airlines and rail operators around the world, each seeking to offer its passengers' more connected travel experience. At Kiu, we are confident that this event will be beneficial for us to know the new technology in the market, while we announce our innovative system to the users and non-users.

Apertura de la primera Oficina – Call Center en Venezuela

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Creada para brindar soporte a usuarios globalmente. La expansión a este nuevo centro de atención está respaldada por el constante crecimiento de nuestra compañía. Debido al rápido crecimiento y la alta demanda de servicios, este 01 de febrero inauguramos el primer call center de Kiu RES en Caracas, el cual brindara soporte a usuarios de agencias de viajes y aerolíneas de Kiu System Solutions globalmente. Se instruyó al personal contratado sobre el uso de los módulos completos y funcionalidades operativas del sistema, para la rápida orientación al usuario. Los agentes también pueden proporcionar apoyo de agencias, venta del producto y servicio al cliente para diferentes aerolíneas, entre otros servicios. En Kiu System Solutions nos enorgullece poder brindar un mejor servicio y ayuda a nuestros clientes, las 24 horas del dia, los 7 días  de la semana.

Opening of the First Office / Call Center in Venezuela

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The expansion of this new center of attention is backed by the constant growth of our company. Due to the rapid growth and high demand for services, this February we inaugurated the first call center of Kiu RES in Caracas, which will provide support to users of travel agencies and airlines of Kiu System Solutions globally. The contracted personnel were instructed on the use of the complete modules and operative functionalities of the system, for the quick orientation of the user. Agents can also provide agency support, product sales and customer service for different airlines, among other services. At Kiu System Solutions we are proud to offer a better service and help to our clients, 24 hours a day, 7 days a week.

Conviasa se une a la familia Kiu

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Comenzó el proceso con la apertura de las ventas y check in, dando por comenzado el uso total del sistema. Conviasa es una aerolínea venezolana creada en 2004 con el propósito de que Venezuela volviera a tener una línea de bandera nacional. Tiene su sede en el Aeropuerto Internacional Simon Bolivar, Maiquetia. Conviasa contribuye al desarrollo turístico sustentable, mediante la explotación del servicio público de transporte aéreo nacional e internacional de pasajeros, carga y correo. Sus principales destinos nacionales son: Caracas, Puerto Cabello, Higuerote, Barquisimeto, Coro, Maracaibo, Las Piedras, Barcelona, Porlamar, Canaima y Puerto Ordaz. Y sus destinos Internacionales: Bogota, Buenos Aires, Panamá, Georgetown, Managua, Manaos, Saint George, La Havana, Puerto España y Madrid. Tienen una flota compuesta por un avión Embraer E-190 con una capacidad de hasta 105 pasajeros y Cessna 208b Grand Caravan, utilizado especialmente para sus servicios de vuelos chárter...

Conviasa joined Kiu team

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The process began with the opening of sales and check-in, giving the start of the total use of the system. Conviasa is a Venezuelan airline created in 2004 with the purpose that Venezuela would once again have a national flag line. It is based at Simon Bolivar International Airport, Maiquetia. Conviasa contributes to sustainable tourism development by exploiting the public service of national and international air transportation of passengers, cargo and mail. Its main national destinations are: Caracas, Puerto Cabello, Higuerote, Barquisimeto, Coro, Maracaibo, Las Piedras, Barcelona, ??Porlamar, Canaima and Puerto Ordaz. And its international destinations: Bogota, Buenos Aires, Panama, Georgetown, Managua, Manaus, Saint George, Havana, Port of Spain and Madrid. They have a fleet composed of an Embraer E-190 aircraft with a capacity of up to 105 passengers and Cessna 208b Grand Caravan, used especially for its charter services. Conviasa, who until a few days ago use...

Aserca Airlines implementa Kiu PSS

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Seeking to improve its productivity and competitiveness, Aserca chooses the solutions of the leading company in Latin America. Aserca Airlines is a Venezuelan company dedicated to the air transport of passengers, mail, and cargo. Currently, they handle more than 485 weekly flights. This Venezuelan airline has been providing commercial services in Venezuela for over 35 years. Its service offer is complemented by extensive itineraries that satisfy the demand of business or leisure travelers who require flexible schedules and a variety of destinations. As an example of the commitment with its customers, Aserca Airlines exceeded the goal of 80% of punctuality established by the National Institute of Civil Aeronautics (INAC), reaching 90% of punctuality. Aserca Airlines maintains operations nationwide in Caracas, Valencia, Maracaibo, Santo Domingo del Tachira, Las Piedras, Porlamar, Barquisimeto, Barcelona, ??Puerto Ordaz and Maturin, and international destinations such as Arub...

Aserca Airlines implementa Kiu PSS

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Buscando mejorar su productividad y competitividad, Aserca elige las soluciones de la compañía líder en Latinoamérica. Aserca Airlines, es una empresa venezolana dedicada al servicio de transporte aéreo de pasajeros, correo y carga. Actualmente manejan más de 485 vuelos semanales. Esta empresa aérea venezolana, tiene más de 35 años prestando servicios comerciales en Venezuela, su oferta de servicio se ve complementada por amplios itinerarios que satisfacen la demanda del viajero de negocios o de placer que requieren flexibilidad de horarios y variedad de destinos. Como ejemplo del compromiso con sus clientes, Aserca Airlines superó la meta de 80% de puntualidad establecida por el Instituto Nacional de Aeronáutica Civil (INAC), alcanzando 90% de puntualidad. Aserca Airlines mantiene operaciones a nivel nacional en Caracas, Valencia, Maracaibo, Santo Domingo del Táchira, Las Piedras, Porlamar, Barquisimeto, Barcelona, Puerto Ordaz y Maturín, y destinos internacionales como...